Hei alle!
Fredag 19.juni er det siste skuledag.
Alle elevane sluttar klokka 13, og buss/taxi går klokka 13.00 for alle denne dagen.
Vi takkar alle for samarbeidet dette skuleåret, og ynskjer alle ein fin sommar.
Velkomne tilbake første skuledag torsdag 13.august.