Alle elevar har rett på undervegsvurdering
Det er særleg fire prinsipp som er sentrale for å få til ei læringsfremmande undervegsvurdering:
1. Elevene skal forstå kva dei skal lære og kva som er forventa av dei.
2. Elevene skal få tilbakemeldingar som fortel dei om kvaliteten på arbeidet eller prestasjonen.
3. Elevene skal få råd om korleis dei kan forbedre seg.
4. Elevene skal vere involvert i eige læringsarbeid ved å bl.a. vurdere eige arbeid og utvikling.
§ 3-16 (§ 3-15). Samanhengen mellom undervegsvurderinga og standpunktkarakteren i fag.
Undervegsvurderinga skal fremje læring og gi eleven høve til å forbetre kompetansen sin gjennom opplæringstida i faget. Den kompetansen eleven har vist undervegs i opplæringa er ein del av grunnlaget for vurderinga når standpunktkarakteren i fag skal fastsetjast, jf. § 3-3 og § 3-18.
Les meir om undervegsvurdering
her